I AM

My photo
panggil saya diode... selamba gila poyo suka hati

Sunday, April 24, 2011

sekali berkwan, selamanya bersahabat (contest version)



sekali sahabat, selamanya bersahabat, kekal sebagai teman.
inilah tagline yang akan pegang sampai bila-bila
(seperti yang aku cita dalam post sebelum ini -->sekali berkawan, selamanya bersahabat)

entri ni aku buat bukan setakat nak sertai contest, tapi aku buat untuk kawan2 :)

walaupun aku dah makin jarang  berhubung dengan rakan-rakan.. maklumlah, semua dah makin sibuk kan??? 
semua dah ada ada karier dan bidang yang harus dituju.. tapi tak bermaksud aku lupakan member2 yang selama ni dah banyak buat aku ketawa, menangis, senyum dan marah.



ALL IS WELL
sepanjang kehidupan aku di UPSI ni, mana mungkin aku boleh lupakan life aku macam di KMK, SAINA, SKAH or tadika dulu (aku lupa nama tadika aku)..
 life dengan membe adalah sangat awesome..

SAHABAT BAIK..
macam tagline yang aku pegang selama ni, bila dah sekali korang jadi sahabat aku,
sampai bila-bila korang adalah sahabat.. 
walaupun aku dah banyak menangis
dah banyak marah disebabkan korang,
tapi aku kena tahu ada sebab kenapa ALLAH pertemukan kita semua sebagai sahabat..

supaya aku boleh perbetulkan diri korang,
dan supaya korang boleh perbetulkan diri aku
ini sebenarnya fungsi kawan..

bagi aku, semua kawan adalah terbaik.. aku x spesifikan kawan baik aku pada mana2 pihak..
semua kawan baik aku..
kenapa?? 
sebab aku ikut cakap adam lambert
no boundaries.. 




korang kawan aku, so  sepatutnya x da boundaries untuk aku nk berkawan..
selagi semuanya ikhlas berkawan, anda tetap kawan..
x kiralah sejak bila, di mana and kenapa aku aku knal dengan korang

kenapa aku sayang sahabat aku??
~aku tiada siblings, so anda semua adalah siblings aku
~korang dah buat aku tersenyum
~korang sedarkan aku yang dunia realiti tak sama dengan fantasi
~korang mampu menangis dengan aku
~dan infiniti.. terlampau banyak aku nk cakap

bila aku tengah mengusap air mata sorang-sorang, secara tiba-tiba korang pun ada
dengan lawak korang yang bersahaja.. buat aku tersenyum semula..
mungkin tiada siapa sedar pasal ni..

ingat lagi aku.. 
~aku buat konsert free dengan membe2 baik aku masa tengah tension studi
~aku dengan membe2 baik aku buat video menghilangkan tension (klik sini)
~aku dah benjolkan kepala member baik aku 
~aku buat drama sebabak dengan membe2 baik aku (klik sini)
~aku share makanan dengan member2 baik aku..
semua ni susah aku nk lupa...



















kalau ada butang rewind, nak aja aku pusing balik.


caution: nk join?? klik sini




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PenGikuT..